Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-21T12:39:10Z-
dc.date.available2022-06-21T12:39:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкорик Т. В. Педагогічні умови формування професійної успішності майбутнього вчителя в освітньому середовищі ЗВО. Science and Education a New Dimension Pedagogy and Psychology. 2020. № 8 (94). I. 203. P. 73-76.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7851-
dc.description.abstractНа основі аналізу сутності понять «педагогічні умови» та «професійна успішність вчителя», визначено та обґрунтовано найбільш сприятливі педагогічні умови формування професійної успішності в умовах освітнього середовища закладів вищої освіти. Розкрито сутність найбільш важливих педагогічних умов на засадах поліпарадигмального підходу, як організаційні та змістові чинники професійної підготовки майбутнього вчителя, що впливають на осмислення та рефлексію професійної діяльності, становлення її компонентів. Реалізація запропонованих педагогічних умов забезпечить становлення компонентів професійної успішності, якість підготовки конкурентоспроможних та самодостатніх учителів.en_US
dc.publisherScience and Education a New Dimension Pedagogy and Psychologyen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectпрофесійна успішністьen_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.titleПедагогічні умови формування професійної успішності майбутнього вчителя в освітньому середовищі ЗВОen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.