Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-21T12:44:33Z-
dc.date.available2022-06-21T12:44:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкорик Т. В. Педагогічна майстерність та педагогічна творчість як показники професійної успішності вчителя. Modern approaches of socio-economic development of regions: theory and practice : Monograph. Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. Р. 249-257.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7852-
dc.description.abstractПитання педагогічної майстерності є предметом досліджень багатьох наукових праць. Різні аспекти педагогічної майстерності розкриті у працях А. Астахова, Н. Базилевич, Т. Дмитренко, Ф. Гоноболіна, В. Загвязінського, І. Зязюна, Л. Крамущенко, І. Кривонос , О. Лавріненка , В. Лугового, А. Макаренка, Л. Рувинського, В. Семиченко, В. Сєрікова, С. Сисоєвої, В. Сластьоніна, В. Сухомлинського, Н. Тарасевич, Г. Хозяїнова, О. Щербакова та ін. О. Лавріненко, аналізуючи історичні витоки педагогічної майстерності підкреслює: «Історичний підхід до сутності та змісту педагогічної майстерності в системі підготовки вчительських кадрів дає можливість дослідити шляхи її оновлення та творчого впровадження в практику сучасних вищих закладів освіти. Ретроспективний, логіко-системний аналіз теорії і практики освітньогопоступу уможливлює забезпечення науково обґрунтованого прогнозування його розвитку в навчально-виховному процесі вітчизняних ВНЗ, які стали на шлях багаторівневої системи підготовки педагогічних кадрів, інтегруючись у світові та європейські освітні системи» [11, с. 8].en_US
dc.publisherModern approaches of socio-economic development of regions: theory and practice : Monographen_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.subjectпедагогічна творчістьen_US
dc.subjectпрофесійна успішність вчителяen_US
dc.titleПедагогічна майстерність та педагогічна творчість як показники професійної успішності вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.