Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7859
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скорик, Тамара Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-22T13:36:52Z | - |
dc.date.available | 2022-06-22T13:36:52Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Скорик Т. В. Теорія і практика професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : автореф… докт. пед. наук : 13.00.01. Чернігів, 2021. 42с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7859 | - |
dc.description.abstract | Одним із головних векторів реформаторських змін у сфері освіти об’єднаної Європи є підтримка вчителя та педагогічної освіти, реалізація заходів щодо оновлення змістових, організаційних та процесуальних аспектів підготовки вчителів нової генерації як успішних та конкурентноспроможних фахівців. Значущість розвитку професійної успішності майбутніх учителів обумовлена вимогами суспільства до забезпечення високого рівня професіоналізму фахівців відповідно до світових стандартів; необхідністю створення привабливої та конкурентоздатної вітчизняної системи вищої освіти, інтегрованої до Європейського простору вищої освіти; суспільним замовленням на успішного вчителя (Концепція нової української школи, 2016). | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | професійна успішність | en_US |
dc.subject | майбутній учитель | en_US |
dc.subject | ЗВО | en_US |
dc.title | Теорія і практика професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : автореферат | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.