Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-23T08:29:28Z-
dc.date.available2022-06-23T08:29:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкорик Т. В. Особливості формування професійної компетентності сучасного вчителя. Вісник Глухівського національного педагогічного універси¬тету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. 2020. Вип. 2(43). С. 98-105.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7860-
dc.description.abstractУ статті розглядається визначення понять «компетентність», «компетентнісний підхід», «професійна компетентність», «педагогічна компетентність» у сучасній науковій думці. Автор аналізує міжнародні та вітчизняні законодавчі документи щодо компетентнісного підходу в освіті, публікації вітчизняних та зарубіжних дослідників. Узагальнено різноманітні тлумачення означених понять, запропоновано перелік основних компетентностей, якими має володіти майбутній вчитель, обґрунтовано поняття педагогічна компетентність. Автор робить узагальнення щодо значення педагогічної компетентності як першого щабеля у розвитку професійної успішності майбутнього вчителя.en_US
dc.publisherВісник Глухівського національного педагогічного універси¬тету імені Олександра Довженка. Педагогічні наукиen_US
dc.subjectкомпетентність,компетентнісний підхідen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectпедагогічна компетентністьen_US
dc.subjectосвітньо-професійна програмаen_US
dc.titleОсобливості формування професійної компетентності сучасного вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.