Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7868
Назва: | Реалізація праксеологічного підходу у контексті підготовки майбутнього вчителя до успішної професійної діяльності |
Автори: | Скорик, Тамара Володимирівна Грицик, Надія Володимирівна |
Ключові слова: | професійна підготовка праксеологія праксеологічний підхід праксеологічне освітнє середовище функції праксеологічного підходу |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Педагогіка та психологія |
Бібліографічний опис: | Скорик Т. В., Грицик Н. В. Реалізація праксеологічного підходу у контексті підготовки майбутнього вчителя до успішної професійної діяльності. Педагогіка та психологія. 2020. Вип. 63. С. 152-159. |
Короткий огляд (реферат): | У статті піднімається питання професійної підготовки майбутнього вчителя, шляхів її удосконалення та оптимізації. Визначено, що особливий інтерес у питанні вдосконаленні фахової підготовки майбутнього педагога становить підхід, який розроблено в контексті ідеї створення праксеологічного освітнього середовища. Проаналізовані основні функції праксеологічного підходу, що сприяють формуванню важливих компетентностей майбутнього вчителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7868 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реалізація праксеологічного підходу у контексті підготовки майбутнього вчителя до успішної професійної діяльності .pdf | 411.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.