Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксак, Інна Василівна-
dc.contributor.authorРадченко, М. В.-
dc.date.accessioned2022-06-28T12:36:20Z-
dc.date.available2022-06-28T12:36:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМаксак І. В., Радченко М. В. Професійна підготовка майбутніх учителів англійської мови у початковій школі: історична ретроспектива. «Young Scientist». 2018. № 2.1 (54.1) Р. 87-90.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7888-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови у початковій школі на факультеті початкового навчання Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка протягом двадцяти років (1996-2016) в історичній ретроспективі. Уточнено поняття «професійна підготовка майбутніх учителів англійської мови у початковій школі». Здійснено аналіз становлення процесу професійної підготовки майбутніх фахівців до навчання молодших школярів англійської мови. Окреслено основні тенденції у галузі вищої педагогічної іншомовної освіти та вимоги до рівня професійної підготовки сучасного вчителя англійської мови початкової школи. Обґрунтовано специфіку фахової підготовки майбутніх педагогів з урахуванням традицій та позитивного досвіду організації навчально-виховного процесу на факультеті початкового навчання.en_US
dc.publisherYoung Scientisten_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectмайбутній учитель англійської мовиen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх учителів англійської мови у початковій школі: історична ретроспективаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.