Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/788
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дженджеро, Оксана Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-18T17:58:08Z | - |
dc.date.available | 2020-03-18T17:58:08Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Дженджеро О. Л., Дятлова І. С. Лінгвокомунікативна компетентність особистості як важливий структурний компонент професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти // Молодий вчений. 2018. №2.1 (54.1) лютий. С. 32-36. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/788 | - |
dc.description.abstract | Автори статті розглядають актуальне питання професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти – формування лінгвокомунікативної компетентності. Було з’ясовано стан розробленості зазначеної проблеми у вітчизняній і зарубіжній літературі. У науковій розвідці представлено різні визначення терміну «лінгвокомунікативна компетентність». Також визначено 4 компоненти лінгвокомунікативної компетентності. Особливу увагу автори звертають на критерії лінгвокультури й напрями роботи з формування лінгвокомунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. | en_US |
dc.publisher | Молодий вчений | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | лінгвокомунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | комунікативний підхід | en_US |
dc.subject | культура мовлення | en_US |
dc.title | Лінгвокомунікативна компетентність особистості як важливий структурний компонент професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.