Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7935
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаперник (Жиденко, Кривопиша), Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorЖиденко, Алла Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-07-16T19:09:14Z-
dc.date.available2022-07-16T19:09:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПаперник В.В., Жиденко А.О. Значення дисципліни «Гідрологія» для формування у студентів екологів професійної компетентності. Тернопільські біологічні читання – Ternopil Bioscience – 2017. Тернопіль, 2017. С. 393-397.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7935-
dc.description.abstractУ статті показано значення курсу гідрологія для рішення однією з найбільш актуальною серед соціальних і науково-технічних проблем сучасності − проблеми водозабезпечення. Дається основна характеристика навчальної дисципліни, яка відноситься до нормативних і включає в себе 24 год. лекцій і 16 год. лабораторних занять. Показано важливе значення проведення лабораторних робіт, які виконуються студентами 2 курсу хіміко-біологічного факультету для формування у них професійних компетентностей, які забезпечать можливість проведення ними досліджень, які є основою подальших пошуків у напрямку збереження довкілля, зокрема гідросфери.en_US
dc.publisherТернопільські біологічні читання – Ternopil Bioscience – 2017en_US
dc.subjectпроблема водозабезпеченняen_US
dc.subjectпрофесійна компетентність екологаen_US
dc.subjectдисципліна «Гідрологія»en_US
dc.titleЗначення дисципліни «Гідрологія» для формування у студентів екологів професійної компетентностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.