Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7939
Назва: Специфіка організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності для сталого розвитку
Автори: Цигура (Усманова), Галина Олексіївна
Ключові слова: організаційно-педагогічні умови
освітня діяльність
сталий розвиток
фахівці фізичної культури і спорту
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Цигура Г. Специфіка організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності для сталого розвитку. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2022. Вип 51. С. 711-716.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено особливостям підготовки фахівців фізичної культури і спорту до професійної діяльності у зв’язку з реформою освіти в Україні. Метою статті є визначення специфіки основних організаційнопедагогічних умов, які впливають на підготовку фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності для сталого розвитку суспільства. У статті акцентовано увагу на тому, що актуальність підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності в інтересах сталого розвитку є наслідком євроінтеграційного курсу України та реформи освіти, які призвели до змін в освітньому законодавстві й нормативній документації. Зокрема, навчальні програми з фізичної культури для закладів загальної середньої освіти, освітні програми підготовки фахівців фізичної культури і спорту, стандарт вищої освіти за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт» вимагають підготовки фахівця, здатного до освітньої діяльності в інтересах сталого розвитку. У статті проаналізовано сучасну педагогічну літературу з питань підготовки фахівців, здатних реалізовувати ідеї сталого розвитку у своїй професійній діяльності. Враховуючи досвід колег-науковців та спираючись на власні дослідження для підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності для сталого розвитку нами визначено такі організаційно-педагогічні умови: підвищення професійної компетентності науковопедагогічних працівників, які забезпечують освітні програми підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, з питань освітньої діяльності в інтересах сталого розвитку; розширення змісту підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту ідеями сталого розвитку; формування позитивної мотивації у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до здійснення освітньої діяльності для сталого розвитку суспільства; розробка навчально-методичного забезпечення для формування у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту готовності до освітньої діяльності для сталого розвитку; активізація освітньої діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту з питань сталого розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7939
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
075_2022_Цигура_ збірник_Дрогобич.pdf344.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.