Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦигура (Усманова), Галина Олексіївна-
dc.date.accessioned2022-07-21T12:03:16Z-
dc.date.available2022-07-21T12:03:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЦигура Г. Компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в сфері освіти для сталого розвитку в контексті рекомендації ЄЕК ООН. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка. Серія: Педагогічні науки / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка; голов. ред. М.О. Носко. Чернігів, 2020. Вип.7 С. 162-167. DOI: 10.5281/zenodo.3759112en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7953-
dc.description.abstractЄвропейська концепція освіти для сталого розвитку не знайшла широкої підтримки в освітніх колах України. В законі України «Про освіту» метою освіти визнано підвищення освітнього рівня громадян задля забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору. Сучасна система освіти України орієнтована на концепцію Нової української школи (НУШ). Ідеї та основні підходи сталого розвитку є складовою частиною концепції НУШ. Проте вона передбачає значно менший масштаб, ніж концепція Освіти для сталого розвитку, і спрямована тільки на формальну освіту молоді. Компетентності у сфері освіти для сталого розвитку, запропоновані ЄЕК ООН для підготовки працівників освіти, мають 39 позицій. Ці компетентності можна наповнити відповідним змістом для підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності з питань сталого розвитку. На даному етапі розвитку системи освіти в Україні, наведені компетентності не можуть бути сформовані у повному обсязі внаслідок недостатньої підтримки освіти для сталого розвитку в нашій країні. Перспективою подальших досліджень є виокремлення й обґрунтування компетентностей майбутніх фахівців фізичної культури і спорту у сфері освіти для сталого розвитку з позицій концепції Нової української школи та стандартів вищої освіти України.en_US
dc.subjectмайбутні фахівці фізичної культури і спортуen_US
dc.subjectосвіта для сталого розвиткуen_US
dc.subjectкомпетентностіen_US
dc.titleКомпетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в сфері освіти для сталого розвитку в контексті рекомендації ЄЕК ООНen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
064.pdf619.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.