Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКілочицька, Тетяна Валентинівна-
dc.date.accessioned2022-07-24T18:28:48Z-
dc.date.available2022-07-24T18:28:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКілочицька Т. Синергетичний підхід у формуванні критичного мислення бакалаврів у галузі транспорту. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 14-15 (170-171) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 16-20. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7958-
dc.description.abstractРозвиток критичного мислення є одним з пріоритетних завдань сучасної освіти, оскільки майбутній фахівець повинен бути конкурентноспроможним та здатним до постійного оновлення знань. Запропоновано основні вимоги до формування критичного мислення фахівців з урахуванням основних положень синергетичного підходу: процес навчання має бути відкритою системою, необхідно збагачувати навчальний процес синергетичними методами навчання, зокрема методами стимулюючого навчання, самоосвіти; нелінійним діалогом учасників освітнього процесу. Мета роботи полягає в обґрунтуванні значення та визначенні напрямків застосування синергетичного підходу до формування критичного мислення бакалаврів у галузі транспорту. Методологія. Під час дослідження використано загальнонаукові методи (аналіз, синтез, узагальнення, систематизацію). Методологічну основу дослідження також становлять принципи науковості, історизму, об’єктивності, діалектичністі. Важливого значення в контексті дослідження надається положенням синергетики як міждисциплі-нарної науки. Наукова новизна полягає в тому, що вперше обґрунтовано значення та визначені основні напрямки застосування синергетичного підходу до формування критичного мислення бакалаврів у галузі транспорту. Висновки. Розкриті характеристики синергетичного підходу дозволяють стверджувати, що використання його ідей та принципів у навчанні сприяє оптимізації процесів формування критичного мислення майбутнього фахівця у галузі транспорту, збагаченню навчального процесу прийомами і методами педагогічної взаємодії. Синергетичний підхід дозволяє закласти у бакалаврів у галузі транспорту основу для формування нового нелінійного (синергетичного) стилю мислення. Даний стиль мислення об’єднує різні наукові галузі в єдину науку. Наступним напрямком досліджень планується вивчення застосування синергетичного підходу до формування професійних компетентностей бакалаврів у галузі транспорту. Передбачається використання результатів даного дослідження при написанні методичних праць з вивчення дисциплін у галузі транспорту, в подальшій науково-педагогічній роботі.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсинергетикаen_US
dc.subjectсинергетичний підхідen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectтранспортen_US
dc.titleСинергетичний підхід у формуванні критичного мислення бакалаврів у галузі транспортуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.