Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носовець, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Пискун, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Рекун, О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-25T14:40:50Z | - |
dc.date.available | 2022-07-25T14:40:50Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Носовець Н., Пискун О., Рекун О. Теоретичне дослідження поняття «self skills» учителя. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 14-15 (170-171) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 32-36. (Серія: Педагогічні науки). | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовані поняття «hard skills» (тверді навички), «soft skills» (м’які навички) та self skills особистості. Зазначено, що селф-скіллз становлять внутрішнє ядро всіх компетенцій, на яке надбудовуються усі інші. Self skills – це уміння займатися самобудуванням у собі людини та професіонала, це компетенції свого потенціалу та розвитку, творчого будівництва власного життя. Головними self skills для вчителя є: здатність до саморефлексії і самодослідження; уміння визначати цілі і планувати свою роботу; уміння розставляти пріоритети; уміння керувати своїми емоціями і бажаннями; відкритість новому, адаптивність, здатність до постійних змін; здатність надихати своїх учнів на навчання. Метою статті є теоретичне дослідження змісту поняття «self skills», селфкомпетентність у контексті професійної діяльності вчителя. Методологія дослідження: визначення понятійно-категоріального апарату дослідження; аналіз і систематизація наукових публікацій і педагогічного досвіду з теми дослідження, інтерпретація та узагальнення результатів. Наукова новизна полягає в уточненні сутності поняття «self skills» і визначенні значущості даних навичок для розвитку фахівця в педагогічній сфері. Висновки. Підготовка молодого покоління вимагає від учителів поєднання навичок, які традиційно вважалися рисами хорошого педагога, з новими, необхідними для того, щоб сприяти покращенню життя учнів у ХХІ столітті. Теоретичний аналіз науково-педагогічних джерел дозволив зробити висновок про актуальність визначеної проблеми формування self skills майбутніх педагогів, недостатність її розв’язання та необхідність подальшої розробки. У ході дослідження встановлено, що важливими показниками здатності і готовності особистості до дії і змін є наявність навичок самоудосконалення, самоорганізації, самоуправління, адаптації. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | self skills | en_US |
dc.subject | «hard skills» (тверді навички) | en_US |
dc.subject | «soft skills» (м’які навички) | en_US |
dc.subject | компетенція | en_US |
dc.subject | саморефлексія | en_US |
dc.subject | особиста продуктивність | en_US |
dc.title | Теоретичне дослідження поняття «self skills» учителя | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичне дослідження поняття «self skills» учителя.pdf | 525.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.