Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7982
Назва: | Інтеграція музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи |
Автори: | Прищепа, Олена Петрівна |
Ключові слова: | інтеграція музичне мистецтво інтегроване завдання інтегрований урок тематичне планування |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя |
Бібліографічний опис: | Прищепа О. П. Інтеграція музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). 2021. № 2. С. 36-41. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наголошено, що інтеграція є найперспективнішим напрямом розвитку Нової української школи. Підкреслено, що інтегративний підхід у музично-освітній діяльності вчителя початкової школи реалізується шляхом взаємопроникнення елементів музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів. Розглянуто особливості, переваги, цілі та кінцеві результати застосування інтегрованих завдань та проведення інтегрованих уроків у початкових класах. Запропонована тематична міжпредметна інтеграція музичного мистецтва в освітні галузі «Українська мова та література» та «Я досліджую світ». Зазначено, що названа інтеграція у комплексі сприяє загальному естетичному вихованню молодших школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7982 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Iнтеграцiя_музичного_мистецтва.pdf | 214.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.