Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7983
Назва: Оптимальні форми підготовки майбутніх учителів початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності
Автори: Прищепа, Олена Петрівна
Ключові слова: інтегрована музично-освітня діяльність
оптимальні форми підготовки
дидактична гра
тренінг
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Прищепа О. П. Оптимальні форми підготовки майбутніх учителів початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. 2020. Вип. 8 (164). С. 232-236.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті зазначено, що професійна педагогічна діяльність учителя початкової школи спрямована на всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь. Наголошено на тому, що інтеграція змісту предметів початкової школи визначена як пріоритетний напрям побудови навчального процесу. Обґрунтовано, що підготовка майбутніх учителів початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності передбачає використання оптимальних форм організації навчального процесу. Мета роботи: визначення та обґрунтування оптимальних форм підготовки майбутніх учителів початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7983
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оптимальнi_форми_пiдготовки.pdf318.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.