Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2022-08-17T15:15:37Z-
dc.date.available2022-08-17T15:15:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПрищепа О. П. Теоретичні засади використання творів В. С. Косенка у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва (на прикладі фортепіанного циклу «24 дитячі п’єси»). Проблеми мистецької освіти : збірник науково-методичних статей. 2017. Вип. 11. С. 70-74.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7985-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості музично-виконавської підготовки студентів на заняттях із музичного інструмента (фортепіано); проаналізовано можливості розширення музично-педагогічного репертуару на прикладі вивчення фортепіанних мініатюр В.С. Косенка «24 дитячі п’єси».en_US
dc.publisherНДУ імені М. Гоголяen_US
dc.subjectрепертуарen_US
dc.subjectмузичний інструментen_US
dc.subjectфортепіанні п’єсиen_US
dc.titleТеоретичні засади використання творів В. С. Косенка у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва (на прикладі фортепіанного циклу «24 дитячі п’єси»)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретичнi_засади_використання_творiв_Косенка.pdf170.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.