Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/799| Назва: | Модель та педагогічні умови професійного розвитку студентів педагогічного ВНЗ у процесі інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки |
| Автори: | Макарова, Ганна Григорівна |
| Ключові слова: | професійний розвиток майбутніх учителів модель інформаційно-освітнє середовище наукова бібліотека педагогічні умови |
| Дата публікації: | 2014 |
| Видавництво: | Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук.-фах. вид. |
| Бібліографічний опис: | Макарова Г. Г. Модель та педагогічні умови професійного розвитку студентів педагогічного ВНЗ у процесі інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук.-фах. вид. / Нац. акад. Держ. прикорд. Служби України ім. Б. Хмельницького. – Хмельницький, 2014. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розроблено й обґрунтовано модель і педагогічні умови професійного розвитку майбутніх вчителів педагогічного вищого навчального закладу в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки та здійснено теоретичний аналіз використання моделі, яка може сприяти не тільки ситуативно в напрямі підвищення якості навчальної діяльності студентів, а й планомірного розвитку особистості на основі усвідомлення своїх можливостей. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/799 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3.pdf | 329,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.