Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8028
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вергунова, Валерія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-31T13:44:17Z | - |
dc.date.available | 2022-08-31T13:44:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Вергунова В. С. Музично-рухова діяльність у підготовці майбутніх учителів початкової школи та вихователів закладів дошкільної освіти. New Inception. 2020. № 1. С. 44-51. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8028 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються особливості музично-рухової діяльності як важливого способу взаємодії особистості з музичним мистецтвом. Приділяється увага розгляду понять «діяльність», «музична діяльність», «рух», «ритм», які дозволяють розкрити сутнісні характеристики означеного феномену. Акцентується увага на необхідності залучення майбутніх фахівців у галузі початкової та дошкільної освіти до музичнорухової діяльності під час навчання у закладах вищої освіти. Мета статті – з’ясування сутності поняття «музично-рухова діяльність», визначення її особливостей та шляхів упровадження у підготовку майбутніх учителів початкової школи та вихователів закладів дошкільної освіти. Методологія. У дослідженні використано теоретичні методи: аналіз психологопедагогічної й музично-педагогічної літератури, порівняння, узагальнення отриманої інформації. Ці методи застосовувалися з метою визначення сутності музично-рухової діяльності, вивчення шляхів її впровадження у підготовці бакалаврів початкової та дошкільної освіти. Наукова новизна. Уточнено поняття «музично-рухова діяльність», «музичнорухова діяльність учителів початкової школи та вихователів закладів дошкільної освіти». Актуалізовано проблему залучення до музично-рухової діяльності студентів не музичних спеціальностей. Подальшого розвитку набули положення професійної підготовки фахівців у напрямі їх готовності до здійснення музично-рухової діяльності в закладах дошкільної та початкової освіти. | en_US |
dc.publisher | New Inception : науковий журнал | en_US |
dc.subject | музично-рухова діяльність | en_US |
dc.subject | рух | en_US |
dc.subject | ритм | en_US |
dc.subject | підготовка вчителя початкової школи та вихователя закладу дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | body percussion | en_US |
dc.title | Музично-рухова діяльність у підготовці майбутніх учителів початкової школи та вихователів закладів дошкільної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Музично-рухова діяльність.pdf | 393.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.