Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8063
Назва: Менеджмент і маркетинг. Силабус
Автори: Шеремет, Олег Семенович
Ключові слова: менеджмент
маркетинг
право
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Шеремет О.С. Менеджмент і маркетинг. Силабус. Національний університет «Чернігівський колегіум» ім. Т.Г. Шевченка // Навчально-науковий інститут історії та соціогуманітарних дисциплін ім. О.М. Лазаревського; Кафедра права, філософії та політології, 28.08.2020. 6 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальна дисципліна «Менеджмент і маркетинг» призначена для студентів, які навчаються за спеціальністю 081 «Право», галузь знань 08 «Право» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Вона є навчальною дисципліною вільного вибору. Передумовами для вивчення цієї дисципліни є знання, навички й уміння, отримані студентами в межах дисциплін циклу загальної та професійної підготовки. Програма вивчення навчальної дисципліни “Менеджмент і маркетинг” відіграє важливу роль в освіті сучасного правознавця, оскільки дає можливість оволодіти економічними знаннями, навчитися швидко орієнтуватися в економічних процесах, оперативне приймати раціональні самостійні рішення, поєднувати гуманістичні та економічні інтереси. Вивчення дисципліни сприяє формуванню сучасного економічного мислення та свідомості майбутніх юристів, оволодінню ними економічною культурою, досягненню відповідного вимогам часу не тільки рівня теоретичних знань, але й практичних навичок та вміння господарювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8063
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання (іст)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Менеджмент і маркетинг. Силабус.pdf834.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.