Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамоненко, С. Б.-
dc.contributor.authorТолочний, Віктор Миколайович-
dc.contributor.authorДейкун, Микола Петрович-
dc.contributor.authorВертель, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2020-03-19T16:21:07Z-
dc.date.available2020-03-19T16:21:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСамоненко С. Б., Толочний В. М., Дейкун М. П., Вертель О. В. Врахування окремих особливостей рухової пам’яті у диференційованому навчанні рухових дій дівчат середнього шкільного віку / Самоненко С.Б., Толочний В.М., Дейкун М.П., Вертель О.В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2014. Вип. 118. Т. 1. С. 316–319.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/813-
dc.description.abstractВ статті розглядається можливість врахування окремих параметрів рухової пам’яті, як критерію диференційованого навчання рухових дій дівчат середнього шкільного віку. Вивчається якість запам’ятовування та відтворення часових та просторових характеристик простих рухів із застосуванням комп’ютерної стабілографії.en_US
dc.publisherЧернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectрухова пам’ятьen_US
dc.subjectрухова діяen_US
dc.subjectпроцес навчання рухових дійen_US
dc.titleВрахування окремих особливостей рухової пам’яті у диференційованому навчанні рухових дій дівчат середнього шкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf411.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.