Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKmit’, Olena-
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-10-12T06:39:43Z-
dc.date.available2022-10-12T06:39:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKmit’ O. Testing listening comprehension skills at non-linguistic faculties. Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference ”Development of Modern Science, Experience and Trends”, October 11 – 14, 2022, Boston, USA. P. 201-203en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8171-
dc.description.abstractThe article is devoted to the actual problem of organizing and carrying out foreign language skills testing of non-linguistic departments students according to the interactional approach. Test control organized in accordance with the interactional approach allows a teacher to obtain reliable information about the results of students’ language learning, process information for making operational and perspective decisions, implement these decisions to enable optimal foreign language educational process functioning.en_US
dc.publisherInternational Science Groupen_US
dc.subjecttest controlen_US
dc.subjectlistening comprehension skillsen_US
dc.subjectan interactional approachen_US
dc.subjecta useful testen_US
dc.subjectnon-linguistic departmentsen_US
dc.titleTesting listening comprehension skills at non-linguistic facultiesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Testing listening comprehension skills at non-linguistic faculties.pdf189.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.