Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОгієнко, Дана Петрівна-
dc.date.accessioned2022-10-12T09:38:31Z-
dc.date.available2022-10-12T09:38:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОгієнко Д. П. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації проєктно-технологічної діяльності учнів на уроках «Дизайн і технології». New Inception. 2021. № 1-2. С. 39-46.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8182-
dc.description.abstractМета статті – розкрити зміст, форми та методи підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації проєктно-технологічної діяльності учнів на уроках «Дизайн і технології». Методологія. Для реалізації мети дослідження використано загальнонаукові методи: аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення, що дозволили виявити стан і перспективи дослідження, стали основою для вивчення окресленого питання та формулювання висновків наукової розвідки. Наукова новизна. У статті висвітлено особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації проєктно-технологічної діяльності учнів на уроках «Дизайн і технології» у Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка.en_US
dc.publisherNew Inceptionen_US
dc.subjectпроєктно-технологічна діяльністьen_US
dc.subjectпроєктиen_US
dc.subjectфахова підготовкаen_US
dc.subjectвчителі початкової школиen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкової школи до організації проєктно-технологічної діяльності учнів на уроках «Дизайн і технології»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.