Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8187
Назва: Міжпредметні завдання діяльнісного типу як засіб формування умінь працювати з підручником
Автори: Савченко, Олександра Яківна
Ключові слова: уривок із останньої праці
літературне читання
міжпредметні зв’язки
молодші школярі
початкова школа
Дата публікації: 2021
Видавництво: New Inception
Бібліографічний опис: Савченко О. Міжпредметні завдання діяльнісного типу як засіб формування умінь працювати з підручником. New Inception : наук. журн. / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2021. № 3-4 (5-6). С. 15-21.
Короткий огляд (реферат): На уроках літературного читання, крім читацької і комунікативної компетентностей, цілеспрямовано формується низка інших, з-поміж них здатність до навчання впродовж життя, найважливішим інструментом якої є уміння здобувачів освіти працювати з підручником. Зважаючи на універсальність цього уміння, розкриємо його сутність і види міжпредметних завдань діяльнісного типу, що містять значний потенціал у формуванні ключової компе-тентності. Частину завдань відображено у методичному апараті створених нами підручників «Читання» і «Літературне читання», інші – рекомендовані вчителям в експериментальних матеріалах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8187
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжпредметні завдання діяльнісного типу.pdf366.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.