Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/819
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.contributor.authorДемченко, Олена-
dc.contributor.authorТурчина, Ірина Станіславівна-
dc.date.accessioned2020-03-20T13:13:25Z-
dc.date.available2020-03-20T13:13:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛимар Ю., Демченко О., Турчина І. Використання філософського діалогу у формуванні навичок демократичного спілкування майбутніх педагогів. Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць. Одеса, 2019. Вип. 16. Т. 1. С. 110-114.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/819-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі вдосконалення форм організації освітнього процесу майбутніх педагогів. Обґрунтовано необхідність формування навичок демократичного спілкування майбутніх педагогів в умовах демократизації освіти. Показано сутність філософського діалогу, методика якого детально описана у працях Guro Hansen Helskog (Норвегія), як методу розвитку навичок демократичного спілкування майбутніх педагогів. Алгоритм його проведення був презентований викладачам українських закладів вищої педагогічної освіти в межах міжнародного проєкту «Розвиток культури демократії в педагогічній освіті в Норвегії, Україні та Палестині» (CPEA-LT-2017/10037) (напрям «Впровадження демократії в комунікації в освітньому процесі») (2018 рік). Наведено приклади використання філософських вправ у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів спеціальностей 012 «Дошкільна освіта» та 013 «Початкова освіта», розроблених й апробованих викладачами Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка Юлією Лимар та Іриною Турчиною (Україна), викла-ачем Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Оленою Демченко (Україна) на практичних заняттях із педагогічних дисциплін у межах роботи над проєктом.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогіка : зб. наук. працьen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх педагогівen_US
dc.subjectфілософський діалогen_US
dc.subjectнавички демократичного спілкуванняen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.titleВикористання філософського діалогу у формуванні навичок демократичного спілкування майбутніх педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.