Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8205
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеченко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-14T12:26:37Z | - |
dc.date.available | 2022-10-14T12:26:37Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Стеченко Т. О. Формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції із соціокультурним компонентом. Міжнародний форум «Мовна освіта: шлях до інтеграції» : тези доповідей (17-18 березня, 2005 р.). Київ, 2005. С. 204-205. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8205 | - |
dc.description.abstract | Проблема формування соціокультурної компетенції є однією з актуальних в методиці викладання іноземних мов і була об’єктом дослідження багатьох авторів (Н. Ф. Бориско; Н. Д. Гальскова; В. В. Сафонова; С. Г. Тер-Минасо а та ін.). Здійснені дослідження не вичерпують усіх аспектів формування соціокультурної компетенції, зокрема нерозглянутим залишається питання формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції (АГК ) із соціокультурним компонентом. | en_US |
dc.publisher | Міжнародний форум «Мовна освіта: шлях до інтеграції» | en_US |
dc.subject | викладання іноземних мов | en_US |
dc.subject | формування соціокультурної компетенції | en_US |
dc.subject | майбутні учителі англійської мови | en_US |
dc.title | Формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції із соціокультурним компонентом | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування у майбутніх учителів англомовної граматичної компетенції із соціокультурним компонентом.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.