Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8222
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Олена-
dc.date.accessioned2022-10-17T12:53:54Z-
dc.date.available2022-10-17T12:53:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДемченко О. Філософські засади теорії обдарованості в пізнавально-синкретичній складовій підготовки майбутніх вихователів і вчителів початкових класів. New Inception : наук. журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2020. № 2. С. 7-17.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8222-
dc.description.abstractМета статті – обґрунтування важливості пізнавально-синкретичної складової підготовки майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми; окреслення системи філософських знань про феномен обдарованості в змісті такої підготовки. Методологія. У дослідженні використано теоретичні методи (аналіз, порівняння, узагальнення і систематизація філософської та психолого-педагогічної літератури) з метою окреслення кола філософських знань про феномен обдарованості, які є основою пізнавально-синкретичної складової підготовки майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми, та виділення етапів становлення поглядів на феномен соціальної обдарованості в філософській думці. Наукова новизна. Представлено авторське визначення підготовки майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми, визначено зміст її пізнавально-синкретичної складової; виділено етапи становлення поглядів на феномен соціальної обдарованості у філософському дискурсі; показано шляхи реалізації пізнавально-синкретичної підготовки в освітньому процесі закладу вищої освіти.en_US
dc.publisherNew Inception : науковий журналen_US
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectсоціальна обдарованістьen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьмиen_US
dc.subjectпізнавально-синкретична складоваen_US
dc.titleФілософські засади теорії обдарованості в пізнавально-синкретичній складовій підготовки майбутніх вихователів і вчителів початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Філософські засади теорії обдарованості.pdf470 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.