Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазьмірчук, Наталя-
dc.contributor.authorЯковишина, Марина-
dc.date.accessioned2022-10-17T13:25:06Z-
dc.date.available2022-10-17T13:25:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКазьмірчук Н., Яковишина М. Вивчення емоційної культури майбутніх учителів початкових класів. New Inception : наук. журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2020. № 2. С. 41-48.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8226-
dc.description.abstractМета статті – визначити стан емоційної культури майбутніх учителів початкових класів у практиці закладу вищої освіти, виокремити педагогічні умови підвищення рівня емоційної культури студентської молоді. Методологія. У ході дослідження використовувались теоретичні методи: аналіз психолого-педагогічної літератури, синтез, порівняння, метод моделювання та узагальнення результатів дослідження; діагностичні методи: педагогічне спосте-реження, анкетування, тестування студентів із метою визначення їх ціннісних орієнтирів, емоційності та моральності загалом; статистичні: методи обробки експериментальних даних для кількісного і якісного аналізу результатів діагностичних обстежень.en_US
dc.publisherNew Inception : наук. журналen_US
dc.subjectемоційна культура майбутнього вчителя початкових класівen_US
dc.subjectемоційна сфера особистостіen_US
dc.subjectпоказники та рівні емоційної культури майбутніх педагогівen_US
dc.subjectпедагогічні умови покращення емоційного стану молодіen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.titleВивчення емоційної культури майбутніх учителів початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.