Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/822
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФілон, Лідія Григорівна-
dc.contributor.authorДремова, Ірина-
dc.date.accessioned2020-03-20T14:38:41Z-
dc.date.available2020-03-20T14:38:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФілон Л. Г., Дремова І. Формування готовності майбутнього вчителя математики до навчання учнів розв’язування задач з параметрами. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип.153. С. 146-149.-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/822-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність проблеми формування готовності майбутніх учителів математики до навчання учнів розв’язування задач з параметрами. Виокремлено основні компоненти готовності студентів до такої діяльності та можливі шляхи їх формування. З метою розв’язання цієї проблеми розроблено та впроваджено в навчальний процес спецкурс з методики навчання математики “Задачі з параметрами в шкільному курсі математики” з циклу “Дисципліни вільного вибору студента” для студентівмагістрантів спеціальності 014 Середня освіта (математика). Визначено мету даного спецкурсу, його завдання та змістen_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectметодика навчанняen_US
dc.subjectмайбутній вчитель математикиen_US
dc.subjectформування готовностіen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectспецкурсen_US
dc.subjectзадачі з параметрамиen_US
dc.titleФормування готовності майбутнього вчителя математики до навчання учнів розв’язування задач з параметрамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zadachi_z_parametrom_+AnglAnnot_Dokument_Microsoft_Word_(1).pdf293.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.