Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюк, Л. М.-
dc.contributor.authorБарнич, Оксана Вікторівна-
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2022-11-07T13:29:31Z-
dc.date.available2022-11-07T13:29:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКостюк Л. М., Барнич О. В., Мамчич О. Б. Креативність та критичне мислення як елементи навичок технології «4К» на уроках української мови в НУШ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Київ. 2022. Вип. 86. С. 113-118.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8230-
dc.description.abstractУ світі швидких змін, пов’язаних з технологізацією, відбувається втрата духовних домінант людства, дегуманізація суспільних парадигм. Водночас роль художнього мистецтва як складового елементу культури є чільною щодо відновлення естетико-ціннісних, морально-етичних орієнтирів. Діалогічність та інтегративність сучасного світу створює сприятливі умови задля пропагування культурологічної складової в освіті та використання суміжного інструментарію в організації освітнього середовища. Зокрема, залучаючи спектр міжпредметних зв’язків. Стаття досліджує образотворче мистецтво як аспект культурології в межах сучасного освітнього простору. Проаналізовано вплив технологій, соціальної мобільності, зростання індустріалізації, інформатизації на очікування студентів від вищої освіти та на рецепцію артефактів культури. Особистісно орієнтоване освітнє середовище вимагає виходу за межі суто предметного вивчення академічних дисциплін, а досягнення творчого й духовного багатого академічного ідеалу вимагає від педагогів комплексних підходів до організації освітнього процесу. Образотворче мистецтво обґрунтовано як один із найбільш недооцінених форм прекрасного щодо використання його освітнього потенціалу. Висловлено думку про необхідність подолання декларативного характеру культурологічної компетентності. Водночас на підтвердження того, що є низка можливостей інтеграції образотворчого мистецтва з навчальними парадигмами, на перший погляд, віддалених від мистецької сфери спеціальностей, авторами статті сформовано базові універсальні напрями залучення образотворчого мистецтва до освітнього процесу у вищій школі. Завдання педагогів полягає в тому, щоб створити навчальне середовище, що відповідає життєвому досвіду здобувачів освіти й дає їм змогу брати активну участь в сучасному складно організованому культурному ередовищі постмодерної епохи. Реалізація задуму інтеграції образотворчого мистецтва з освітніми програмами немистецьких спеціальностей має підтримуватися методами рефлексивної оцінки, розуміння й заохочення індивідуального прагнення візуального розуміння художніх творів, толерантності до плюралізму авторського бачення дійсності, що закладене у творах образотворчого мистецтва.en_US
dc.publisherНауковий часопис НПУ імені М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectкультурологіяen_US
dc.subjectнаука про культуруen_US
dc.subjectобразотворче мистецтвоen_US
dc.subjectкультурологічна компетентністьen_US
dc.subjectінтеграція освіти та мистецтваen_US
dc.subjectгуманітаризація освітиen_US
dc.titleКреативність та критичне мислення як елементи навичок технології «4К» на уроках української мови в НУШen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.