Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8240
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайченко, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-14T10:09:16Z | - |
dc.date.available | 2022-11-14T10:09:16Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Зайченко Н. І. Компаративно-педагогічний напрям дослідження в публікаціях Лоренсо Лузуріаги 1910-х років. Інноваційна педагогіка. 2022. № 51. Т. 1. С. 17–21. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8240 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються погляди видатного іспанського науковця, педагога Лоренсо Лузуріаги стосовно організації педагогічної освіти та освітнього управління в окремих європейських країнах, відображені в його наукових публікаціях 1910-х років. З’ясовано, що компаративно-педагогічний напрям дослідження був одним із головних напрямів наукового пошуку, здійснюваного Лоренсо Лузуріагою від часу навчання у Мадридській Вищій педагогічній школі. Звернення молодого науковця до питань порівняльної педагогіки не було випадковим. Емпіричний і теоретичний аналіз розвинення систем народної освіти в зарубіжних країнах, переважно європейських, передбачав побудову моделі освітньої системи, найоптимальнішої для Іспанського Королівства. Основна мета компаративно-педагогічних студій Лоренсо Лузуріаги полягала в тому, щоби виявити причини відставання його рідної Іспанії в галузі освіти від розвинених європейських країн та накреслити шляхи необхідного вітчизняного освітнього реформування. У ході вивчення зарубіжного досвіду організації учительської підготовки й управління освітою педагог збирав великий статистичний матеріал, спирався на чинне законодавство про освіту й освітню документацію в різних країнах Європи та Америки, тому висновки, зроблені ним уже в ранніх наукових публікаціях, не були умоглядними, а відтворювали важливі узагальнення про тенденції та особливості розвитку освіти закордоном. Найбільший інтерес Лоренсо Лузуріаги в процесі компаративно-педагогічного дослідження викликали питання історії, організації і реформування народної освіти в Німеччині. Педагог вважав зразковим досвід цієї країни для Іспанії. Неодноразово наголошував Лоренсо Лузуріага на тому, що першорядним завданням реформування освіти в Іспанському Королівстві має бути покращення становища вчительства та розбудова системи педагогічної освіти за прикладом розвинених європейських країн. У подальших наукових публікаціях педагог продовжуватиме висвітлювати різні аспекти зарубіжної освіти, представлятиме оригінальні висновки порівняльно-педагогічного вивчення освітніх систем у країнах Європи та Америки. | en_US |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | en_US |
dc.subject | Лоренсо Лузуріага | en_US |
dc.subject | компаративно-педагогічний напрям дослідження | en_US |
dc.subject | порівняльна педагогіка | en_US |
dc.subject | управління освітою | en_US |
dc.subject | учительська підготовка | en_US |
dc.subject | педагогічна освіта | en_US |
dc.subject | європейські країни | en_US |
dc.title | Компаративно-педагогічний напрям дослідження в публікаціях Лоренсо Лузуріаги 1910-х років | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Компаративно-педагогічний напрям дослідження в публікаціях Лоренсо Лузуріаги 1910-х років.pdf | 178.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.