Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-11-14T10:09:16Z-
dc.date.available2022-11-14T10:09:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Компаративно-педагогічний напрям дослідження в публікаціях Лоренсо Лузуріаги 1910-х років. Інноваційна педагогіка. 2022. № 51. Т. 1. С. 17–21.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8240-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються погляди видатного іспанського науковця, педагога Лоренсо Лузуріаги стосовно організації педагогічної освіти та освітнього управління в окремих європейських країнах, відображені в його наукових публікаціях 1910-х років. З’ясовано, що компаративно-педагогічний напрям дослідження був одним із головних напрямів наукового пошуку, здійснюваного Лоренсо Лузуріагою від часу навчання у Мадридській Вищій педагогічній школі. Звернення молодого науковця до питань порівняльної педагогіки не було випадковим. Емпіричний і теоретичний аналіз розвинення систем народної освіти в зарубіжних країнах, переважно європейських, передбачав побудову моделі освітньої системи, найоптимальнішої для Іспанського Королівства. Основна мета компаративно-педагогічних студій Лоренсо Лузуріаги полягала в тому, щоби виявити причини відставання його рідної Іспанії в галузі освіти від розвинених європейських країн та накреслити шляхи необхідного вітчизняного освітнього реформування. У ході вивчення зарубіжного досвіду організації учительської підготовки й управління освітою педагог збирав великий статистичний матеріал, спирався на чинне законодавство про освіту й освітню документацію в різних країнах Європи та Америки, тому висновки, зроблені ним уже в ранніх наукових публікаціях, не були умоглядними, а відтворювали важливі узагальнення про тенденції та особливості розвитку освіти закордоном. Найбільший інтерес Лоренсо Лузуріаги в процесі компаративно-педагогічного дослідження викликали питання історії, організації і реформування народної освіти в Німеччині. Педагог вважав зразковим досвід цієї країни для Іспанії. Неодноразово наголошував Лоренсо Лузуріага на тому, що першорядним завданням реформування освіти в Іспанському Королівстві має бути покращення становища вчительства та розбудова системи педагогічної освіти за прикладом розвинених європейських країн. У подальших наукових публікаціях педагог продовжуватиме висвітлювати різні аспекти зарубіжної освіти, представлятиме оригінальні висновки порівняльно-педагогічного вивчення освітніх систем у країнах Європи та Америки.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectЛоренсо Лузуріагаen_US
dc.subjectкомпаративно-педагогічний напрям дослідженняen_US
dc.subjectпорівняльна педагогікаen_US
dc.subjectуправління освітоюen_US
dc.subjectучительська підготовкаen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectєвропейські країниen_US
dc.titleКомпаративно-педагогічний напрям дослідження в публікаціях Лоренсо Лузуріаги 1910-х роківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.