Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-11-14T10:40:22Z-
dc.date.available2022-11-14T10:40:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Континуум соціальної і політичної педагогіки в іспанському педагогічному дискурсі 1910–1950-х років. Вісник Національного університету “Чернігівський колегіум” імені Т. Г. Шевченка. 2022. Вип. 17 (173). Чернігів : НУЧК, 2022. С. 27–31.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8243-
dc.description.abstractВивчення змісту іспанського педагогічного дискурсу 1910–1950-х років – фундаментальних науково-педагогічних праць, публікацій із педагогічної проблематики у пресі, доповідей педагогів на зібраннях наукових товариств та конференціях дозволило виявити, що в першій половині ХХ ст. в Іспанії здійснювалося оформлення двох самостійних наукових напрямів – соціальної педагогіки і політичної педагогіки й що це оформлення було обумовлено не стільки зовнішніми культурно-освітніми впливами, скільки внутрішніми політичними факторами історичного розвитку країни.en_US
dc.publisherВісник Національного університету “Чернігівський колегіум” імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectсоціальна педагогікаen_US
dc.subjectполітична педагогікаen_US
dc.subjectіспанський педагогічний дискурсіспанські педагогиen_US
dc.subjectконцептen_US
dc.titleКонтинуум соціальної і політичної педагогіки в іспанському педагогічному дискурсі 1910–1950-х роківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.