Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8256
Назва: | Проблема підручникотворення в Україні: сучасний підручник – який він? |
Автори: | Кисла, Оксана Федосіївна Коваль, Вікторія Олександрівна |
Ключові слова: | підручникотворення Нова українська школа компетентнісний підхід інтегрований підхід модернізація змісту освіти Україна |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | New Inception |
Бібліографічний опис: | Кисла О., Коваль В. Проблема підручникотворення в Україні: сучасний підручник – який він?. New Inception : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 22-29. |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті полягає у розкритті особливостей сучасних підходів до підручникотворення в контексті запровадження Концепції НУШ. Методологія. У статті застосовано основні положення діяльнісного, особистісно орієнтованого, компетентнісного, аксіологічного, акмеологічного підходів на засадах взаємоузгодженості та відповідності меті дослідження. Для її реалізації також обрано теоретичні методи (аналізу нормативних документів України, психолого-педагогічної і методичної літератури, навчальних програм для початкової школи; зіставлення; індукції та дедукції; систематизації й узагальнення) та власний досвід експертизи проєктів підручників для 2, 3, 4 класів ЗЗСО, поданих на конкурс. Наукова новизна. На основі власного досвіду участі в експертизі електронних версій підручників для НУШ «Я досліджую світ» виявити специфіку побудови підручників нового покоління. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8256 |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблема підручникотворення в Україні сучасний підручник – який він.pdf | 366.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.