Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8258
Назва: Особливості використання коучингової техніки «сильних запитань» в особистісно-професійному розвитку майбутніх учителів початкової школи
Автори: Cавчук, Борис
Височан, Леся
Ключові слова: коучинг
інструменти коучингу
техніка «сильних запитань»
майбутній вчитель початкової школи
викладач закладу вищої освіти
Дата публікації: 2022
Видавництво: New Inception
Бібліографічний опис: Cавчук Б., Височан Л. Особливості використання коучингової техніки «сильних запитань» в особистісно-професійному розвитку майбутніх учителів початкової школи. New Inception : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 44-51.
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає в тому, щоб, спираючись на доробок західних теоретиків і практиків коучингу та його українських інтерпретаторів, з’ясувати сутність і основні структурні компоненти коучингової техніки «сильних запитань» та визначити можливі підходи і шляхи її ефективного використання в особистісно-професійному розвитку майбутніх учителів початкової школи. Методологія дослідження орієнтована на творче використання двох теоретичних блоків: перший стосується базових засад коучингу як унікальної філософії життя та ефективного інструменту особистісного і професійного розвитку людини; другий – українського досвіду обґрунтування сутності, структуризації, типології інших базових і специфічних характеристик педагогічних технологій. Використано теоретичні методи наукового дослідження: індукція і дедукція, узагальнення, порівняння, контент-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8258
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.