Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8259
Назва: Методична компетентність вчителя в умовах інклюзивного навчання
Автори: Бахмат, Наталія
Ключові слова: заклад загальної середньої освіти
професійна підготовка
переваги інклюзивного навчання
інклюзія
методична компетентність
структура
компоненти методичної компетентності
Дата публікації: 2022
Видавництво: New Inception
Бібліографічний опис: Бахмат Н. Методична компетентність вчителя в умовах інклюзивного навчання. New Inception : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 52-61.
Короткий огляд (реферат): Мета статті – проаналізувати наукові здобутки в питанні інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти та визначити структуру методичної компетентності вчителів в умовах інклюзивного навчання. Методи дослідження. Для визначення ступеня розкриття проблеми дослідження застосовано комплексний підхід; використано методи системного аналізу науково-педагогічної літератури, індукції і дедукції, абстрагування та конкретизації, порівняння, що дали можливість розкрити методологічні та теоретичні засади, категоріальний апарат дослідження; пояснення й обґрунтування для формулювання висновків дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8259
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.