Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікітіна, Наталія Петрівна-
dc.date.accessioned2022-12-06T10:18:29Z-
dc.date.available2022-12-06T10:18:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНікітіна Н. Читання як вагомий інструмент формування критичного мислення у здобувачів освіти. New Inception : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 78-87.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8262-
dc.description.abstractМета статті – виявити тенденції розвитку/занепаду читання серед учнівської та студентської молоді; визначити вплив читання на формування та розвиток критичного мислення здобувачів освіти. Методи дослідження. Досліджувана проблема розглянута в контексті розвитку світової науково-критичної думки. Науковий пошук здійснювався за допомогою такого методологічного інструментарію: сукупності підходів (герменевтичного та парадигмального); принципів (об’єктивності та системності). У дослідженні використано такі методи: теоретичні (аналіз, синтез, систематизація та узагальнення) та емпіричні (анкетування , спостереження, бесіда).en_US
dc.publisherNew Inceptionen_US
dc.subjectчитанняen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectінформаційне перевантаженняen_US
dc.subjectаргументаціяen_US
dc.subjectаналітичні навичкиen_US
dc.titleЧитання як вагомий інструмент формування критичного мислення у здобувачів освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.