Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2022-12-06T12:16:54Z-
dc.date.available2022-12-06T12:16:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЯнченко Т. В. Освіта дітей з інвалідністю: історико-педагогічний дискурс. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 17 (173) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 112-116. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8271-
dc.description.abstractМета статті – аналіз досвіду організації та змісту навчання дітей з інвалідністю у першій третині ХХ ст. Методологія. За для досягнення мети дослідження, результати якого викладені в статті, було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, синтез, узагальнення. Історико-компаративістський метод дав змогу здійснити оцінку феномена навчання дітей з інвалідністю в історико-педагогічному контексті, визначити особливості вітчизняного історико-педагогічного досвіду, порівняти історичні та сучасні тенденції розвитку інклюзивної освіти. Наративний і герменевтичний методи забезпечили збір, опис і оцінку історико-педагогічних фактів, що стосуються освіти дітей з інвалідністю, поєднання їх у єдине ціле у певній послідовності, взаємозалежності й обумовленості, урахування суспільно-політичного контексту розвитку освіти у першій третині ХХ ст.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectдитина з інвалідністюen_US
dc.subject«дефективна» дитинаen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectспеціальна освітаen_US
dc.titleОсвіта дітей з інвалідністю: історико-педагогічний дискурсen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Освіта дітей з інвалідністю історико-педагогічний дискурс.pdf291.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.