Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудін, Сергій Федорович-
dc.contributor.authorМазур, Тамара-
dc.contributor.authorКужельний, Андрій Володимирович-
dc.date.accessioned2022-12-08T13:24:07Z-
dc.date.available2022-12-08T13:24:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКудін С. Ф., Мазур Т., Кужельний А. Дослідження саморегуляції як чинника научуваності осіб з легким ступенем розумової відсталості. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 18 (174) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 26-32. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8280-
dc.description.abstractМета роботи. Метою нашого дослідження стало вивчення кореляції між рівнем саморегуляції і научуваністю (ставленням до навчання, засвоєнням навчального матеріалу) в осіб з легким ступенем розумової відсталості. У дослідженні взяли участь підопічні відділення підтриманого проживання КЗ «Замглайський психоневрологічний інтернат» – дівчата (46 осіб) у віці від 14 до 25 років, у яких фахівцями був виявлений легкий ступінь розумової відсталості. Методологія. Для вивчення рівня саморегуляції респондентів була використана методика О. К. Осницького «Саморегуляція» (у авторській модифікації). За допомогою опитувальника, що містить 20 запитань, оцінювалися наступні характеристики: цілепокладання, програмування дій, оцінювання результатів, забезпеченість регуляції в цілому, корекція результатів і способів дій, впорядкованість діяльності, деталізація регуляції дій, усвідомленість дій, відповідальність у справах і вчинках.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectрозумова відсталістьen_US
dc.subjectсаморегуляціяen_US
dc.subjectсоціальна адаптаціяen_US
dc.subjectпідопічніen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.titleДослідження саморегуляції як чинника научуваності осіб з легким ступенем розумової відсталостіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.