Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоліна (Соколова), Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-12-09T09:11:54Z-
dc.date.available2022-12-09T09:11:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСмоліна С. В. Огляд вітчизняних досліджень з питань осмислення постаті вчителя у педагогіці (2016–2021). Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 18 (174) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 38-42. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8282-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється аналітичний огляд вітчизняних досліджень з питань осмислення постаті вчителя у педагогіці з 2016 по 2021 рік. Огляд здійснено шляхом виявлення дисертацій, предметом яких є той чи інший аспект постаті вчителя. Наукові розвідки з названої проблеми поділено за періодами і також систематизовано з визначенням напрямків, характерних для певного часового періоду. Визначено аспекти постаті вчителя, які ще потребують вивчення. У результаті дослідження сформульовано висновок про те, що для оптимізації проведення освітніх реформ в Україні доцільно використовувати досвід саме вітчизняної педагогіки, проаналізований в історичній ретроспективі.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпостать вчителяen_US
dc.subjectпідготовка вчителяen_US
dc.subjectвітчизняна педагогікаen_US
dc.titleОгляд вітчизняних досліджень з питань осмислення постаті вчителя у педагогіці (2016–2021)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.