Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8287
Назва: Діагностика рівня сформованості культури академічної доброчесності майбутніх учителів
Автори: Ольховик, Марина Володимирівна
Лілік, Ольга Олександрівна
Ключові слова: академічна доброчесність
анкетування
здобувачі вищої освіти
майбутні учителі
питання
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Ольховик М. В., Лілік О. О. Діагностика рівня сформованості культури академічної доброчесності майбутніх учителів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 18 (174) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 81-86. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Академічна доброчесність як один із найбільш уживаних термінів сьогоднішнього освітянського й наукового дискурсів залишається складним феноменом щодо природи формування стійкої життєвої потреби в його повсякденній реалізації. Метою статті є визначення ставлення здобувачів вищої освіти до процесу дотримання академічної доброчесності під час навчання та з’ясування факторів, які можуть заважати послідовності формування академічної доброчесності в майбутніх учителів. Створення власних анкет і проведення опитування серед молодших курсів дає змогу виявити власне ставлення до чесності як універсальної категорії та скорегувати пошук оптимальних засобів реалізації академічної доброчесності в закладах освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8287
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.