Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулик, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-12-12T08:09:19Z-
dc.date.available2022-12-12T08:09:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКулик І.О. Провідні тенденції висвітлення педагогічної спадщини Григорія Сковороди в історико-педагогічній літературі. Український вимір: міжнар. зб. наук.-пед., метод. ст. і матер. з України та діаспори. Число ХVII. Чернігів, 2020. С. 9 – 11.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8308-
dc.description.abstractУ статті розкрито й обґрунтовано провідні тенденції висвітлення педагогічних ідей Григорія Сковороди в історико-педагогічній літературі.en_US
dc.publisherУкраїнський вимір: міжнар. зб.en_US
dc.subjectГригорій Сковородаen_US
dc.subjectісторико-педагогічні знанняen_US
dc.subjectперіодизаціяen_US
dc.subjectпедагогічна спадщинаen_US
dc.subjectісторико-педагогічна літератураen_US
dc.titleПровідні тенденції висвітлення педагогічної спадщини Григорія Сковороди в історико-педагогічній літературіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.