Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулик, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-12-12T08:14:57Z-
dc.date.available2022-12-12T08:14:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКулик І.О. Педагогічна спадщина Григорія Сковороди в контексті реформування системи освіти в Україні. Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди: колективна монографія / за заг. ред. к.ю.н. Д. С. Луніна. Полтава. 2022. С. 82 – 89.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8309-
dc.description.abstractСучасна епоха поставила перед освітою принципово нові виклики. Загострення глобальних проблем орієнтує людство на інноваційний розвиток освітніх систем, що відбувається у складних умовах інтеграції й одночасного збереження ключових засад національної педагогіки. Входження України в світовий освітній простір, розбудова демократичної правової держави вимагають інтенсивних пошуків нової парадигми освіти.en_US
dc.publisherСучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди: колективна монографіяen_US
dc.subjectГригорій Сковородаen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectнаціональна педагогікаen_US
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.titleПедагогічна спадщина Григорія Сковороди в контексті реформування системи освіти в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.