Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулик, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-12-12T08:49:27Z-
dc.date.available2022-12-12T08:49:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКулик І.О. Педагогічні умови формування критичного мислення у майбутніх вчителів історії. Сьомі Фльорівські читання : матер. наук.-практ. конф. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2021. С. 98 – 102.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8313-
dc.description.abstractАктуальність проблеми розвитку критичного мислення майбутніх вчителів історії зумовлена тим, що сучасне життя вимагає інтелектуально розвиненої особистості, яка здатна швидко адаптуватися до професійної діяльності, вміє знаходити оптимальні шляхи вирішення професійних і соціальних завдань у будь-яких ситуаціях. Сучасний здобувач освіти повинен вміти логічно опрацьовувати інформацію, систематизувати та узагальнювати фактичний матеріал, ставити інформацію під сумнів. Це зумовлює потребу обґрунтування й розроблення дидактичних інструментів формування критичного мислення у навчанні майбутніх фахівців. Зазначене обумовлює мету та завдання даної статті. Мета статті: розкрити дидактичні можливості інтерактивних технологій навчання у формуванні критичного мислення здобувачів освіти.en_US
dc.publisherСьомі Фльорівські читання : матер. наук.-практ. конф. Чернігівen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectмайбутні вчителі історіїen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.titleПедагогічні умови формування критичного мислення у майбутніх вчителів історіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.