Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8314
Назва: Педагогічні умови впровадження проблемних технологій навчання в освітній процес закладу вищої освіти
Автори: Кулик, Ірина Олександрівна
Ключові слова: освіта
освітній процес
освітній простір
вища освіта
технологія навчання
Дата публікації: 2022
Видавництво: Рига, Латвія
Бібліографічний опис: Кулик І.О. Педагогічні умови впровадження проблемних технологій навчання в освітній процес закладу вищої освіти. Роль психології та педагогіки в духовному розвитку сучасного суспільства : зб. матер. Міжнар. наук. конф., 30–31 липня 2022 р. Балтійська міжнародна академія : матер. конф., 30–31 липня 2022 р. Рига, Латвія : «Baltija Publishing», 2022. С. 235-239. http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/245
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах реформування вітчизняної системи освіти постає питання щодо інноваційних підходів до змісту й організації педагогічної діяльності. Метою освітнього процесу проголошується розвиток особистості, яка вміє ефективно діяти в повсякденному житті, адекватно вирішувати різноманітні проблеми. Особливого значення набуває здатність майбутнього фахівця бути не лише носієм знань та вмінь, але й суб’єктом власного розвитку та вдосконалення. У нормативно-правових документах з питань освіти визнається необхідність змін у вітчизняному освітньому просторі на засадах компетентнісного підходу. Тому, на нашу думку, головна мета освітнього процесу – розвиток різноманітних форм мислення студентів, їхніх творчих здібностей, соціально-адаптаційних можливостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8314
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.