Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8329
Назва: Tools and Development Drivers for the Gastronomic Tourism
Автори: Nesterchuk, Inna
Matsuka, Viktoriia
Balabanyts, Anzhelika
Skarha, Oleksandra
Pivnova, Liliia
Kondratenko, Iryna
Кондратенко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: Gastronomic excursions
authentic farm
development drivers
hospitality sector
gastronomic culture
gastronomic tourism
гастрономічні екскурсії
автентичний хутір
драйвери розвитку
сектор гостинності
гастрономічна культура
гастрономічний туризм
Дата публікації: 2022
Видавництво: Economic Affairs
Бібліографічний опис: Nesterchuk I., Matsuka V., Balabanyts A., Skarha O., Pivnova L. and Kondratenko I. Tools and Development Drivers for the Gastronomic Tourism. Economic Affairs, Vol. 67, No. 04, pp. 579-587, September 2022
Короткий огляд (реферат): The article examines the concept and features of gastronomic tourism, its history and its importance in the modern world. It is noted that gastronomic tourism meets all the requirements in transitioning from a service economy to an experience economy. The basis of gastronomic tourism is an authentic product identified by territorial characteristics and can attract tourists to the region. Gastronomic tourism is based on the concept of knowing and exploring, eating, tasting and enjoying the gastronomic culture of a region or country. The uniqueness of gastro tourism is highlighted as it links such policy development and integrated planning, product development and packaging, promotion and marketing, distribution and sales, and operations and services in tourism destinations, which are vital core activities in the tourism value chain. У статті розглядаються поняття та особливості гастрономічного туризму, його історія та значення в сучасному світі. Зазначається, що гастрономічний туризм відповідає всім вимогам при переході від економіки послуг до економіки досвіду. Основою гастрономічного туризму є автентичний продукт, ідентифікований за територіальними ознаками та здатний залучити туристів у регіон. Гастрономічний туризм базується на концепції пізнання та дослідження, їжі, смаку та насолоди гастрономічною культурою регіону чи країни. Підкреслюється унікальність гастротуризму, оскільки він поєднує розробку політики та інтегроване планування, розробку продукту та упаковку, просування та маркетинг, розповсюдження та продаж, а також операції та послуги в туристичних напрямках, які є життєво важливими основними видами діяльності в туристичному ланцюжку створення вартості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8329
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tools and Development Drivers for the Gastronomic Tourism.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.