Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКужельний, Андрій Володимирович-
dc.date.accessioned2022-12-13T09:15:42Z-
dc.date.available2022-12-13T09:15:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКужельний А. В. Особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів технологій. Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини. Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. Вип. 6, Ч. 1. С. 50–55.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8333-
dc.description.abstractУ статті розглядяються особливості організації самостійної роботи студентів спеціальності «Технологічна освіта», її основні види та форми, а також її значення для професійної підготовки студентів.en_US
dc.publisherПроблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-туen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectтехнологічна освітаen_US
dc.subjectвчитель технологійen_US
dc.titleОсобливості організації самостійної роботи майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.