Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, Ірина Гораціївна-
dc.date.accessioned2022-12-15T13:40:09Z-
dc.date.available2022-12-15T13:40:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКарпова І. Г. Освітньо-виховна роль участі студентської молоді в реалізації громадських проєктів для вразливих верств населення. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2020. Вип 30, т. 4. С. 34-39.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8371-
dc.description.abstractУ статті досліджується важливість громадянського виховання студентської молоді та її підготовки до активної громадської діяльності через участь у соціальних проєктах. Розкривається суть соціальної активності молоді, формування та розвитку її професійної та громадянської компетентності. На основі соціологічних досліджень визначаються причини пасивності й низької соціальної мобільності молоді, що не дозволяють їй повною мірою реалізувати свій лідерський і особистісний потенціал. У статті акцентовано увагу на ролі викладачів закладів вищої освіти у формуванні соціальних і людських цінностей студентської молоді, її психологічної підготовки для допомоги вразливим верствам населення.en_US
dc.publisherАктуальнi питання гуманiтарних наукen_US
dc.subjectактивність молодіen_US
dc.subjectвразливі верстви населенняen_US
dc.subjectгромадські проєктиen_US
dc.subjectгромадянське вихованняen_US
dc.subjectсоціальна мобільністьen_US
dc.subjectстудентська молодьen_US
dc.titleОсвітньо-виховна роль участі студентської молоді в реалізації громадських проєктів для вразливих верств населенняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мистецька студія у вищому навчальному закладі.pdf278.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.