Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8395
Назва: Освітньо-виховна роль участі студентської молоді в реалізації громадських проєктів для вразливих верств населення
Автори: Карпова, Ірина Гораціївна
Ключові слова: активність молоді
вразливі верстви населення
громадські проєкти
громадянське виховання
соціальна мобільність
студентська молодь
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дрогобич: Гельветика
Бібліографічний опис: Карпова І. Г. Освітньо-виховна роль участі студентської молоді в реалізації громадських проєктів для вразливих верств населення. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузів. зб. наук. пр. молод. вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Гельветика, 2020. Вип. 30. Т. 4. С. 34-39.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується важливість громадянського виховання студентської молоді та її підготовки до активної громадської діяльності через участь у соціальних проєктах. Розкривається суть соціальної активності молоді, формування та розвитку її професійної та громадянської компетентності. На основі соціологічних досліджень визначаються причини пасивності й низької соціальної мобільності молоді, що не дозволяють їй повною мірою реалізувати свій лідерський і особистісний потенціал. У статті акцентовано увагу на ролі викладачів закладів вищої освіти у формуванні соціальних і людських цінностей студентської молоді, її психологічної підготовки для допомоги вразливим верствам населення. Дослідження обґрунтовує важливість освітньо-виховного аспекту під час формування громадської свідомості студентської молоді. Під час розкриття та вивчення змісту основних форм залучення студентської молоді до реалізації громадських проєктів визначено соціальні й особистісні ефекти від цієї діяльності. Встановлено, що без нових форм і методів, адекватних сучасному розвитку інформаційного глобалізованого світу, залучення молоді до реалізації громадських проєктів стає майже неможливим, а тому викладачі мають опановувати як прогресивні інформаційні технології, так і нові форми роботи з молоддю на засадах поваги, культурного й професійного детермінізму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8395
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Освітньо-виховна роль участі студентської молоді.pdf369.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.