Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8427
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самойленко, Павло Васильович | - |
dc.contributor.author | Семененко, К.С. | - |
dc.contributor.author | Білоус, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T13:37:10Z | - |
dc.date.available | 2022-12-20T13:37:10Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Самойленко П.В., Семененко К.С., Білоус О.В. Можливості вивчення теми «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів»як засіб проєктування індивідуальної освітньої траєкторії студента під час педагогічної практики. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського. Вінниця : ВДПУ ім. Михайла Коцюбинського 2021. №1. С. 94-111. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8427 | - |
dc.description.abstract | Метою дослідження є з’ясування особливостей методичних підходів вивчення періодичного закону в шкільному курсі хімії та вибудовування ІОТ студента для її реалізації під час педагогічної практики. Визначено основні завдання: проаналізувати навчальні програми з хімії з погляду використання відповідного науково-методичного підходу вивчення періодичного закону, періодичної системи та будови атома; обґрунтувати послідовність навчального матеріалу теми за логічного наукового-методичного підходу; запропонувати варіанти проєктування та реалізації ІОТ під час педагогічної практики. У ході роботи застосовувалися методи аналізу, синтезу, узагальнення, аналогії, а також гіпотетико-дедуктивний метод. Показано, що у методиці навчання хімії визнаними є три науково-методичні підходи вивчення періодичного закону, періодичної системи хімічних елементів та будови атома: історичний, логічний, історико-логічний. Виявлено, що у сучасній навчальній програмі з хімії проєктується вивчення навчального матеріалу з теми «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів» без урахування зазначених науково-методичних підходів. У ході структурування навчального матеріалу теми «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів» нами встановлено послідовність змісту згідно з логічним науково-методичним підходом. Проєктування ІОТ студента на період педагогічної практики передбачає урахування низки суб’єктивних та об’єктивних факторів, що зумовлюють вибір науково-методичного підходу вивчення теми «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів». Вирішальними серед них є рівень пізнавальних можливостей студента та учнів, рівень розвитку професійно-педагогічної мотивації студента. Визначені етапи реалізації ІОТ студента (прогностичний, діагностувальний, проєктувальний, мобілізаційний, процесуально-діяльнісний, оцінювально-рефлексивний, коригувальний) розглядаються у контексті можливостей вивчення конкретної теми. У перспективі планується реалізація під час педагогічної практики спроєктованих індивідуально-освітніх траєкторій студентів з подальшою перевіркою їх ефективності. | en_US |
dc.publisher | Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського | en_US |
dc.subject | педагогічна практика | en_US |
dc.subject | навчальна програма з хімії | en_US |
dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | en_US |
dc.subject | науково-методичні підходи до вивчення теми | en_US |
dc.subject | метод графів | en_US |
dc.title | Можливості вивчення теми «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів»як засіб проєктування індивідуальної освітньої траєкторії студента під час педагогічної практики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.