Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8445
Назва: | Методичні аспекти професійної підготовки майбутніх викладачів засобами інформаційно-комунікаційних технологій у закладі вищої освіти |
Автори: | Ребенок, Вадим Михайлович Носовець, Наталія Михайлівна Белан, Тетяна Григорівна |
Ключові слова: | професійна підготовка інформаційні-комунікаційні технології методичні аспекти самостійна робота |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice |
Бібліографічний опис: | Ребенок В., Носовець Н., Белан Т. Методичні аспекти професійної підготовки майбутніх викладачів засобами інформаційно-комунікаційних технологій у закладі вищої освіти. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E 24142. 2022. № 6(13). С. 179-191. |
Короткий огляд (реферат): | Доведено, що ефективність використання засобів інформаційних технологій у освітньому процесі залежить від успішності розв’язання завдань методичного характеру, пов’язаних з інформаційним змістом і способом використання автоматизованих систем навчання. Тобто автоматизовані системи навчання доцільно розглядати як програмно-методичні комплекси. З’ясовано, що підвищення ролі теоретичних знань на заняттях із використанням інформаційно-комунікаційних технологій сприяє формуванню інтелектуальних і професійних якостей майбутніх викладачів з одночасною орієнтацією на потреби практики. Це пов’язано зі встановленням рівня підготовки у майбутніх викладачів: виявлення тих знань і умінь, які передують новим, і визначення рівня сформованості загальнонавчальних умінь. У процесі вивчення фахових дисциплін велике значення для професійної підготовки студентів мають лабораторні роботи, які дають їм змогу дослідити об’єкт або явище та перевірити правильність висунутих припущень і гіпотез. Доведено, що найперспективнішим напрямом удосконалення лабораторних робіт із метою формування дослідницьких умінь студентів професійної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін є реально-віртуальний експеримент, який дасть змогу майбутнім викладачам комплексно вивчати досліджуване явище, використовуючи при цьому різні методи та підходи дослідження. Установлено, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання надає змогу майбутнім викладачам обирати зручний час для вивчення фахових дисциплін, самостійно здійснювати дистанційно-модульний контроль, а також аналізувати власну навчальну діяльність, а педагогам – систематично керувати навчальною роботою студентів, контролювати та аналізувати їхню діяльність. Інформаційно-комунікаційні технології у професійній освіті підвищують результативність підготовки майбутніх викладачів, спонукають виникненню принципово нового способу навчання, спрямовують студента на свідоме засвоєння знань у процесі виконання завдань педагогічної спрямованості, формують самостійність уже на початкових етапах навчання у закладі вищої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8445 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні аспекти професійної підготовки майбутніх викладачів засобами інформаційно-комунікаційних технологій у закладі вищої освіти.pdf | 403.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.