Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-12-22T10:54:52Z-
dc.date.available2022-12-22T10:54:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗавацька Л.М. Міждисциплінарне ведення випадку у психолого-педагогічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами. Освіта осіб з особливими потребами:виклики воєнного часу : матеріали VІІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології. Київ, 2022. С. 126-130.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8446-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз психологічного і соціального супроводу дітей з особливими освітніми потребами з позицій інтегративної парадигми з можливістю використання технології міждисциплінарного ведення випадку. Ця технологія дає можливість ретельно спланувати комплекс заходів, які здійснюються командою психолого-педагогічного супроводу і одночасно фіксувати покроково «соціальний випадок» захисту прав та інтересів дитини щодо покращення якості її життя.en_US
dc.publisherОсвіта осіб з особливими потребами:виклики воєнного часу: матеріали VІІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психологіїen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідen_US
dc.subjectкоманда супроводуen_US
dc.subjectміждисциплінарне ведення випадкуen_US
dc.subjectпрофесійні ролі фахівцівen_US
dc.titleМіждисциплінарне ведення випадку у психолого-педагогічному супроводі дітей з особливими освітніми потребамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.