Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8523
Назва: Навчання фінансової грамотності учнів на уроках математики
Автори: Доценко, В.В.
Мех, Лариса Михайлівна
Ключові слова: учні
уроки математики
фінансова грамотність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання. Збірник тез доповідей Регіональної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених
Бібліографічний опис: Доценко В.В., Мех Л.М. Навчання фінансової грамотності учнів на уроках математики. Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання. Збірник тез доповідей Регіональної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (27 листопада 2019 року, м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2019. С. 101.
Короткий огляд (реферат): Однією із 10 ключових компетентностей Нової української школи визначено ініціативність і підприємливість – уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Вміння раціонально вести себе як споживач, ефективно використовувати індивідуальні заощадження, приймати доцільні рішення у сфері зайнятості, фінансів тощо [1]. Значний потенціал для формування в учнів фінансової грамотності має шкільний курс математики, про що свідчать теоретичні дослідження науковців і практичні розробки вчителів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8523
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навчання фінансової грамотності учнів на уроках математики.pdf129.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.