Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8523
Назва: | Навчання фінансової грамотності учнів на уроках математики |
Автори: | Доценко, В.В. Мех, Лариса Михайлівна |
Ключові слова: | учні уроки математики фінансова грамотність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання. Збірник тез доповідей Регіональної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених |
Бібліографічний опис: | Доценко В.В., Мех Л.М. Навчання фінансової грамотності учнів на уроках математики. Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання. Збірник тез доповідей Регіональної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (27 листопада 2019 року, м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2019. С. 101. |
Короткий огляд (реферат): | Однією із 10 ключових компетентностей Нової української школи визначено ініціативність і підприємливість – уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Вміння раціонально вести себе як споживач, ефективно використовувати індивідуальні заощадження, приймати доцільні рішення у сфері зайнятості, фінансів тощо [1]. Значний потенціал для формування в учнів фінансової грамотності має шкільний курс математики, про що свідчать теоретичні дослідження науковців і практичні розробки вчителів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8523 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Навчання фінансової грамотності учнів на уроках математики.pdf | 129.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.